Monday, May 4, 2009

Majlis Pernikahan Anne - 1 May 2009






Majlis pernikahan dirancang bermula tepat jam 8 mlm. Dari Kelana Jaya, aku memecut ke Sg Ramal, Kajang dan sampai tepat jam 6.10 ptg, kali ni bertemankan studentku, eka. Tak de plak pic nye disini.. insyaallah one day aku post gambar anak dara ni :)

Mula menjejakkan kami ke laman rumahnya yg luas, ternganga kami tgk khemah scalop warna hitam putih?! Sambil menuju masuk di kiri kanan karpet merah, berdiri tiang lilin dihiasi bunga segar indah warna putih.. aduh.. mewahnya rasa..

Melangkah masuk ke rumah, terpegun kami melihat pelamin berdiri indah diliputi bunga2 segar.. tema hitam & putih tampak mewah & ekslusif. Pengantin kecil molek ni mmg boleh dikategorikan sbg 'perfectionist'.. lihat saje segala persiapan & cara nya mengatur majlis.. melihat gelagatnya teringat masa zamanku kawin dulu.. arghh .. mmg aku juga cerewet.. inikan hari penting dan semua mahukan yg terbaik! faham la tu..

Jadi mlm tu aku make up smokey eyes atas permintaan pengantin.. inilah hasilnya.. selesai tugasku tepat jam 8 mlm dan terus pulang sbb aku & eka kepenatan dan kehausan yg teramat..

No comments:

Post a Comment