Monday, May 4, 2009

Dalila & Azrel akhirnya bersatu pada 1 May 2009










Syukur.. akhirnya mereka selamat bersatu. Aku mmg respect dgn Dalila nih, sejak ku kenalinya masa make up tunang dulu sampai sekarang, hampir setahun la.. dia ni mmg simple org nye..lemah lembut tp tegas. Azrel pun 'sekepala'.. mereka mmg sepadan & nampak happy sgt.. u guys really cool!

Majlis pernikahan bermula jam 3 ptg, lps siapkan Dal, aku & eka membuang masa di Giant KJ sementara menunggu majlis selesai.. dekat 2 jam gak la kami kat sana.. sempat shopping lg. eheheh.. eka dpt jam tgn baru.. aku plak beli parfum utk kedai ku kat lovely lace.. sedap bau tuh.. selebihnya kami cuci mata jer.. jam 5 kami pegi balik ke rumah Dal.. aku terus tukarkan baju Jawa putih & Azrel juga sama putih.. hmm.. tak dpt ambil gambar sbb kameraku tertinggal dlm kete.. eka lapar.. sempat kami makan nasi ayam sebelum bergegas ke Sg Ramal..

Keesokan harinya, 2 May aku dtg lagi.. hari ni majlis persandingan Dal & Azrel. Sepanjang tugas ku menyiapkan Dal, suasana amat tenang.. segalanya berjalan sgt lancar & cuaca cukup baik hari tu. Lps menyiapkan Dal, aku terus ke Kompleks Tabung Haji utk touch up Azrel (hahah.. teringat aku masa Azrel kata pada photographer lps aku touch up.. 'Azrel bukan nama sebenar' terus kami ketawa.. dia tanya photographer, ko ambil tau gambar sebelum & slps.. ekekeke... lawak tul la..)

Balik semula ke malis Dal, sempat aku snap beberapa gambar utk koleksi ku... lps pengantin bersanding, aku pun terus pulang.. dlm hati gembira + sebak.. argh sentimental tul aku ni.. begitu la aku setiap kali melihat 2 sejoli di hari bahagia mereka... romantisnya..

Makeup by Ziana
~ Busana Persandingan & Aksesori Butik Pengantin Lestari ~

No comments:

Post a Comment